Bayan MeRaklı'nın Dünyasına Hoşgeldin...:)

24 Eylül 2013 Salı

65.EMMY ÖDÜLLERİ......



Selam sevgili takipçilerim... "Okullu bi müzisyen olarak yazmaya hiç vaktim yok...bla bla bla...vs" demek isterdim, derdim de evet bu doğru, ama asıl neden şu hastası olduğum online oyun! Ablalarıma da oyunu musallat ettim arkadaşlar..Hedefim tüm sülalem! Şaka bi yana vaktimin bir çoğu yeni derslerimle geçiyor! Bu yaştan sonra okullu olmaz zormuş. Hem oyun, hem okul, hem sanat, hem dizilerim derken mucizevi bir şekilde bu seneki Emmy Ödül Töreni’ni kaçırmadım sevgili rekabetseverler… Gerçi yeni başlayan hiçbir diziyi takip etmiyorum. Bu konuda bende gündem yok ama severim ödül törenlerini...Şimdi abur-cuburumuzu alalım, arkamıza yaslanalım: 

En İyi Drama Dizisi: Breaking Bad 

Drama Dalında En İyi Erkek Oyuncu: Jeff Daniels (The Newsroom)

 Drama Dalında En İyi Kadın Oyuncu: Clarie Danes (Homeland) 

Drama Dalında En İyi Yardımcı Erkek Oyuncu: Bobby Cannavale (Broadwalk Empire) 

Drama Dalında En İyi Yardımcı Kadın Oyuncu: Anna Gunn (Breaking Bad) 

Komedi Dalında En İyi Erkek Oyuncu: Jim Parsons (The Big Bang Theory) 

Komedi Dalında En İyi Kadın Oyuncu: Julia Loius-Dreyfus (Vepp) 

Komedi Dalında En İyi Yardımcı Erkek Oyuncu: Tony Hale (Vepp) 

Komedi Dalında En İyi Yardımcı Kadın Oyuncu: Merrit Wever (Nurse Jackie)

 Mini Dizi Dalında En İyi Erkek Oyuncu: Micheal Dougles (Behind The Candelebra) 

Mini Dizi Dalında En İyi Kadın Oyuncu: Laura Linney (The Big C: Hereafter) 

Evet 2013 için Emmy Ödülleri Raporu budur. Bu sene içerisinde Bayan Meraklı’nın başlayacağı diziler mi ? : BREAKİNG BAD ve VEPP…!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder