Bayan MeRaklı'nın Dünyasına Hoşgeldin...:)

19 Temmuz 2014 Cumartesi

10 SANİYEDE!






Merhaba sevgili takipçiler,

İnternette dolaşırken ilgimi çeken bir konuyla karşılaştım. Sizlerle paylaşmak istedim. Şöyle bir gözünüzü kapatıp düşünün..5 sn, 7 sn, 10 sn!?

Düşünün 10 saniyede hayatınızda neleri değiştirebilirsiniz ? Ya da 10 saniyede farkına bile varmadığınız neler değişiyor dünyada? İşte size bir araştırma sevgili “istatistikseverler”…
  1.  Dünyada her 10 saniyede 34 milyon e-mail gönderiliyormuş! Ee teknoloji çağı!-ki ben anam-babam usulü mektubu tercih ederim..Yazılı kanıt olacak benim elimde!
  2.   Facebook’da 410.000 paylaşım yapılıyormuş..Aldığımız nefesi yazarız huyumuz kurusun!
  3.   Twitter’da 46.000 tweet gönderiliyormuş.
  4.  17.200 snapchat mesajı gönderiliyormuş.
  5.  Google’da 330.000 arama yapılıyormuş. Her 10 saniyedeki beşi benimdir kesin!
  6.   Flickr’a 500.000 fotoğraf ekleniyormuş.
  7.  Wikipedia’ya 1 yeni makale ekleniyormuş.
  8. 94 tane yeni web sitesi açılıyormuş. 10 saniyede!
  9.  Instagram’da 600 fotoğraf paylaşılıyormuş! Ben de gireceğim bu Instagram’a..Eksik kalmışım!
  10.   42 tane yeni doğum gerçekleşiyormuş..Ömürleri uzun olsun!
  11.  18 kişi hayatını kaybediyormuş..Şu sıralar saniyede sanırım bu oran……
  12. 1 deprem gerçekleşiyor.
  13.   85 hırsızlık vakası oluyormuş.
  14.   Bill Gates 2.500 dolar para kazanıyormuş. Nefes alıp verişi kar olarak yazılıyor sanırım!
  15.    Dünya genelinde 4 adet Barbie bebek satışı yapılıyormuş.

Ya siz ? Bunların hangilerine ortak oluyorsunuz ? 











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder