Bayan MeRaklı'nın Dünyasına Hoşgeldin...:)

29 Mayıs 2016 Pazar

Bayan Meraklı..."R" ile!






Ekranlarda, reyting listelerinde ve hatta tüm ülkede fırtınalar estiren-ve tabii benim de kayıtsız kalamadığım- “Survivor” gerçeği…Bir yandan da sosyal medya üzerinden takip ediyorum. Survivor adası şöyle dursun; asıl savaş alanı Twitter’da inanın! Bir tarafta Atakan taraftarları; öbür tarafta “Serkaç! Serkaç!” diye söylenen Semih fanları, Nagihan’ın anneliğini sorgulayan “etikçi” filozof kesim…vs. Kafalar bir milyon!

Tam bu rüzgara kapılmışken yazılarını, yorumlarını beğenerek takip ettiğim Sabah gazetesi yazarlarından TV eleştirmeni Yüksel Aytuğ’un bir yazısı ekranıma düştü. Direkt paylaşıyorum:

“Sizi bilmem ama Yunus Günçe'yi Survivor 2016'da izlerken benim içim burkuluyor. Eğitimi tamam, oyunculuk yeteneği üst düzey... Gelin görün ki, kendini hatırlatmak, kariyerinde yeni bir açılım yapmak için Survivor 2016'ya katılacak kadar çaresiz. Oysa böyle hissetmemeli benim ülkemin 'gerçek' oyuncuları. Bir yarışma sayesinde annesine kombili küvet almak olmamalı o yaşlardaki hayalleri... İsminin nasıl yazıldığını, 40 küsur yaşında, oyun kazandıktan sonra parmak şıklatarak öğretmemeli biz seyircilere. Biz ismini ezbere bilmeli, doğru söylemeliyiz. Yunus'un konsey toplantılarında yaptığı konuşmaları seviyorum. İroniler, ince zeka ürünü esprileri, insanın beyin kıvrımlarında tur atan betimlemeleri aslında onun ne kadar güçlü bir alt yapısı ve genel kültürü olduğunu gösteriyor. Yunus bunca dizi bolluğunun orta yerinde işsiz. Annesinin evindeki bir göz odaya mahkum. Survivor 2016'nın son şampiyonu ise sadece kelle uçurma hareketleri yaptığı ve kamyon arkası cümleleri söylediği için en büyük kanalın, çok önemli dizisinde rol alıyor... Anladınız mı şimdi içimin neden acıdığını?”

Uzun soluklu bir DJ’lik hayatı varmış…Ben Yunus’u 2003 yılında Talat Bulut, Emel Müftüoğlu ve Rojda Demirer’le oynadığı  “Aşk Olsun” dizisinden bilirim. Ama bilirim! 2016 Survivor’undan değil;  ve fakat 2003’ten beri bilirim! Dizide Gökhan karakteriyle bilirdim, artık Yunus Günçe olarak biliyorum..Yunus Günçe hak ediyor! Survivor’da olmasa bile, bu beynini etkin bir şekilde kullanan ve altın bir kalbi olduğu bilgisini aldığım adam çok iyi bir show programı yapabilir! İzlenir..Şahsen takipçisi olurum!

Kas yığını meziyetsizlerin arasında, meziyetleriyle sıyrılan bir “çelimsiz”, ben izleyicin olurum..

NOT: Yunus Günçe fanı değilim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder