Bayan MeRaklı'nın Dünyasına Hoşgeldin...:)

13 Haziran 2012 Çarşamba

Ah Yenilik Ah..!




Facebook kullanıcısı olarak sıkıntılıyım..Teknoloji cahili “bilgisayar işletmenliği sertifikalı” bir vatandaşım efendim ! Bir sorun olduğu zaman Türk usulü “aç-kapa düzelir” mantığım devreye girer benim. Bu mantığın hiç teklediğini görmedim ! Tavsiye ederim..Google açılmayınca “pili bitmiş oyuncak bebek”gibi kalakalıyorum pc başında. O kadar yani !

Aylar önce de facebook sayfamdan çıkıp,birkaç saat sonra tekrar girdiğimde sürümün değiştiğini görünce aynı “pili bitmişliği”yaşadım dostlar..! Genelde kapalı duran sohbet kısmım da nolmuştu öyle ! Hele mesaj kısmı ! Bir mesajı silmek için 10 kere tıklamak benim gibi uyuşuk bir balıka göre değil ki !

Ben silmeye üşenip kocaman bir mesaj arşivi sahibi olmuşken bir haber gördüm sevgili facebookzedeler..! Facebook geliştiricilerinin zorlaştırdığı mesaj silme işlemi Facebook Fast Delete Messages adındaki Chrome eklentisi tek tıklamaya indirgiyor. Facebook Fast Delete Messages, mesajlarınızın sağ tarafına kırmızı bir X simgesi ekliyor. Facebook'un varsayılan, mavi renkli X düğmesine tıkladığınızda mesajınız silinmiyor, bunun yerine arşivleniyor. Ancak eklenti tarafından görüntülenen kırmızı X'e bastığınızda tüm görüşme tamamen siliniyor (Bu işlem için onayınız istenmiyor). Böylece mesajlarınızı tek tek açmadan, hızlıca silmeniz mümkün hale geliyor. Bu bilgi tıklamaktan Mouse ya da touch padini bozmak istemeyen kullanıcılar için birebir !

Buraya da bakabilirsiniz.

2 yorum:

  1. bende aynı dertten muzdarıpım denıcem bunu facebook mesajlarına gırınce :) tesekkurler paylasımın ıcın.

    YanıtlaSil