Bayan MeRaklı'nın Dünyasına Hoşgeldin...:)

5 Haziran 2012 Salı

bayan meRaklının mutluluğu :)

Sevgili ablam beni bloğu http://dizimanyaq.blogspot.com/da mimlemiş :) Ben de mutluluğu kendi dilimden anlatayım istedim. 

Müzik : 

Benim için müzik dinlemek tarifsiz bir zevktir :) Müzisyen olduğum için dinleyici olarak da kendime güvenirim. 




Çikolata :

Çikolatanın bedenimde endorfini harekete geçirmesine bayılıyorum mesela :) Her türlüsüne bayılırım.



Yalnızlık : 

Bazen için tam bir huzur...:)


Sevgi :


Gerçek sevgi kesinlikle mutluluk sebebi...













4 yorum:

  1. Teşekkür ederim yanıt için ve hayırlı uğurlu olsun bloğun :))

    YanıtlaSil
  2. :)) Ben de teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. efenimmm hoşlar geldiniz müstesna blog alemine:):)Bizede bekleris her zaman :)

    YanıtlaSil
  4. Hoşbuldumm :)) Elbette davete icabet gerekir..:)

    YanıtlaSil